Sunday, January 03, 2010



Fjord

Pastilă de-ntuneric
Înghițită-n sec...
Toropeală blândă,
Crăpătură-n bec.

[ îl astepta goală, în pat ]

Fiori de vară îți treceau
Prin vârf de fir de păr,
Prin pielea fină de pe coapsă
Până-n obrajii cei de măr.

[ camera încremenise într-o secundă mută ]

Întinsă mă priveai zâmbind
În așteptare parcă,
Ca prin obscur eu să răzbesc
Și să nu cad din barcă.

[ vâsla împingea valurile frenetic ]

Acoperită doar cu raze
Din becul muribund,
Pășit-ai pe un drum oniric
Sperând c-am să-ți răspund.

[ marea gemea lovindu-se de scândurile digului ]

Vedeai cum vin la tine iar
Prin noaptea fără stele,
Cum mă întind alături ție
Și-ți dau visele mele.

[ o rază de soare îi mângâia obrazul ]

Pastilă de-ntuneric
Înghițită-n van...
Zori de zi albaștri,
Pătrunși prin tavan.

1 comment:

Gigika said...

frumooss:X